Brandient a primit BT-ul pentru rebranding

0
cele-3-logo-uri-banca-transilvania
sursa foto: zf.ro

Agenția Brandient care s-a ocupat de al 2-lea rebranding pentru Banca Transilvania a primit BT-ul pentru scutul galben cu tricolor pe margini. Mi se pare foarte ingenioasă trecerea de la un font normal la unul bold. NOT!

Ehh, cu siguranță o să prindă la public tricolorul care o să fie folosit excesiv în absolut toate reclamele online și offline. Să nu mai zic de „Banca Românilor” și alte texte ingenioase care fac referire la România.

Banca Transilvania are o noua identitate de brand, care exprima ideea de Romania, modernitate, respect si energie, valori cu care BT se identifica. Este al doilea rebranding din istoria bancii, dupa cel din 2003: sigla a fost redesenata, iar paleta cromatica – galben, rosu si albastru – reprezinta noul limbaj vizual al Bancii Transilvania.comunicat Banca Transilvania
Proiectul de rebranding a fost realizat impreuna cu Brandient, companie romaneasca dedicata consultantei in strategie si design de brand. Rebrandingul a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identitatii vizuale, trasarea strategiei de brand si de comunicare, respectiv implementarea, etapa care este in derulare atat la nivelul bancii, cat si al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.comunicat Banca Transilvania

Cum a fost creat logoul Băncii Transilvania ? Simplu: Ultima variantă din lista de preț de mai jos. GG!

cum-s-a-creat-logoul-banca-transilvania

*BT este acronim pentru „Bun de tipar” folosit în industria tiparului, el înseamnă acordul clientului pentru grafică și implicit pentru tipărirea ei. De asemenea în acest context înseamnă și Banca Transilvania.

Părerea ta contează.

Am nevoie și de părerea ta, scrie aici ce îți trece prin cap.
Scrie numele tău aici.