Cel.ro are un nou target: corupții

0

Am văzut destule din partea brand-urilor în ultima perioadă. Ryanair promovându-se cu stil folosind „altă întrebare”, eJobs care a căutat români implicați și liberi, Imobiliare.ro pune la bătaie spații perfecte pentru politicienii corupți și Redbull cu un spot mișto. Să profiți de evenimentele dintr-o țară să îți promovezi produsul poate fi cu dus și întors.

Corupt mare, corupt mic? Vrei un telefon pe-un plic?!


Cel.ro cu reclama de mai jos a dat cu bâta în baltă, cel puțin pentru mine că văd că pe câțiva îi amuză umorul ăsta negru. Mesajul pe care l-am înțeles eu este să împărțim corupții în 2 tabere și să le dăm produse pe gustul lor. Cam așa:

  1. Ăia ce primesc spăgi mărunte de 100 lei (Cel.ro are telefoane pentru ei de la 69 lei)
  2. Barosanii care încasează câteva milioane de euro dintr-un foc (un iPhone 7 cumpărat de statul român? cine mai vrea cine mai poftește?)

Păi cum să nu iei în vizor noul target din moment ce sunt din ce în ce mai mulți? Dacă trebuie dau frâu creativității, uite așa pe gratis v-am făcut un nou slogan de aruncat pe internet: „Corupt mare, corupt mic? Vrei un telefon pe-un plic?!” 😀

Părerea ta contează.

Am nevoie și de părerea ta, scrie aici ce îți trece prin cap.
Scrie numele tău aici.