Make Mamaia grate again

0

Asociația Litoral Delta Dunării a lansat acum 2 zile la târgul de turism clipul de promovare pentru Mamaia. Un clip lung și realmente plictisitor care vrea să cheme turiștii străini pe litoralul românesc.

Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul

Era și normal ca în clip-ul de promovare să se includă doar lucrurile frumoase, așa că porumbul din găleată vândut pe plajă sau nămolul de la Techirghiol nu o să le vezi în clipul de mai jos, doar în propria ta poveste de la mare.

Cred că pentru cele 17.000€ cât a costat realizarea videoclipului merita un soundtrack mai bun, puțin mai concentrat și un storyline nu doar niște clipuri lipite aleatoriu unele de altele. În rest, video-ul s-a concentrat pe viață de noapte și fete. Mai avem mult până departe…

Părerea ta contează.

Am nevoie și de părerea ta, scrie aici ce îți trece prin cap.
Scrie numele tău aici.