„Povestea luminii” este prima campanie în 120 de ani de Electrica?

0

Sunt eu prea tânăr și nu am prins șpilul până acum sau asta e prima lor campanie ? Nu mi-a venit să cred când am văzut reclama la TV, am rămas prost când am citit comunicatul despre „Povestea luminii” Au până și departament de Marketing și un șef peste tot cum ar veni, Head of Marketing(1), PR(2) & CSR – Corporate social responsibility(3). Sunt tari ce să mai…

Acum mai bine de 120 de ani era iluminat electric primul oraş din România, azi energia electrică este o parte firească din viaţa noastră de zi cu zi. În aceşti ani, Electrica a fost martoră la poveștile din casele a milioane de români. Campania „Povestea luminii” vorbeşte tocmai despre asta, despre emoţii, realizări, surprize. În contextul în care societatea modernă a asimilat şi a integrat atât de mult inovaţia în modul de viaţă cotidian, este uşor să uităm ce susţine progresul şi oportunităţile. De aceea, campania Electrica îşi propune să redescopere rolul energiei şi să vorbească despre ea ca fiind realul catalizator al vieţii de zi cu ziMarius Chican, Head of Marketing, PR & CSR Electrica.

Sunt șocat, că au site responsive, pagină de facebook, linkedin și canal de youtube. Este incredibil faptul că LIDERUL de distribuție și furnizare a energiei electrice din România s-a trezit la viață în mediul online și offline.

Poveştile luminii sunt relevante şi inspiraţionale pentru fiecare dintre noi, de aceea campania va fi puternic susţinută în media printr-un mix complex de canale, gândit să ducă mesajul brandului către cât mai mulţi clienţi ai companiei. Va fi folosită o plajă largă de staţii TV, urmărind să surprindă tipologii diverse de clienţi, cu obiceiuri de consum variate, mergând de la cele mai puternice staţii generaliste, până la posturile de ştiri, filme sau canalele de hobby.comunicat Electrica
Pentru publicul activ, conectat la informaţia online, pentru publicul specialist sau cel de business va exista o componentă digitală solidă, completată de reprezentarea în cele mai puternice cotidiene naţionale. Presa locală, reţelele de socializare şi panotajul stradal vor fi de asemenea activate în campanie.comunicat Electrica

Mă bucur că a apărut concurența și v-ați trezit, sunt foarte multe companii mari care nu se implică deloc în online și offline marketing iar voi a-ți trecut la un alt nivel. #GGElectrica

Povestea luminii a prins viață cu ajutorul McCann WorldGroup Romania, United Media Services, împreună cu Family Film şi regizorul Răzvan Mărculescu.

povestea_tehnicii

Părerea ta contează.

Am nevoie și de părerea ta, scrie aici ce îți trece prin cap.
Scrie numele tău aici.