În social media lucrurile se întâmplă pe moment, dacă te întreb la cine ai dat like ieri sau chiar azi-dimineață când te-ai trezit nu mai știi. Un video bun ca cel de mai jos nu mai are același efect cum ar fi avut atunci când s-a întâmplat evenimentul cu radiațiile de la muzeul de geologie.

Mamuți Radioactivi | sursa foto: timesnewroman.ro

Savana a făcut un spot mișto, chiar foarte bun dar realizat și postat mult prea târziu. Sunt sigur că avea multe share-uri dacă era urcat la maxim o săptămână după ce Tolontan a scris articolul.

Știm bine ce au făcut companiile cu „Altă Întrebare”, poate cea mai bună a fost a lui Ryanair care a stârnit reacții diverse de la cât de mișto până la înjurături și nu e ok să amestecăm politica.

Savana s-a folosit foarte bine de internet și a reușit să își scoată produsul în evidență într-un mod foarte bine gândit, totuși a greșit că l-a livrat doar acum. Sunt curios ce agenție semnează spotul(LE: Papaya advertising, mai multe aici) și cum își explică mica întârziere. 😀

Știi și tu că indiferent de murdărire, pereții colorați cu savana cu Teflon™ se curăță. Inclusiv mizeriile de pe net. Uite, îți facem o demonstrație chiar pe acest wall!

Posted by SavanaCuloare on 19 Aprilie 2017

Părerea ta contează.

Am nevoie și de părerea ta, scrie aici ce îți trece prin cap.
Scrie numele tău aici.