În social media lucrurile se întâmplă pe moment, dacă te întreb la cine ai dat like ieri sau chiar azi-dimineață când te-ai trezit nu mai știi. Un video bun ca cel de mai jos nu mai are același efect cum ar fi avut atunci când s-a întâmplat evenimentul cu radiațiile de la muzeul de geologie.

Mamuți Radioactivi | sursa foto: timesnewroman.ro

Savana a făcut un spot mișto, chiar foarte bun dar realizat și postat mult prea târziu. Sunt sigur că avea multe share-uri dacă era urcat la maxim o săptămână după ce Tolontan a scris articolul.

Știm bine ce au făcut companiile cu „Altă Întrebare”, poate cea mai bună a fost a lui Ryanair care a stârnit reacții diverse de la cât de mișto până la înjurături și nu e ok să amestecăm politica.

Savana s-a folosit foarte bine de internet și a reușit să își scoată produsul în evidență într-un mod foarte bine gândit, totuși a greșit că l-a livrat doar acum. Sunt curios ce agenție semnează spotul(LE: Papaya advertising, mai multe aici) și cum își explică mica întârziere. 😀

Știi și tu că indiferent de murdărire, pereții colorați cu savana cu Teflon™ se curăță. Inclusiv mizeriile de pe net. Uite, îți facem o demonstrație chiar pe acest wall!

Posted by SavanaCuloare on 19 Aprilie 2017

Părerea ta contează. Comentează!

Please enter your comment!
Please enter your name here