Hai să ne gândim la un caz concret, Selgros care a trecut de la o siglă care conținea galben, roșu, albastru, alb la una în roșu și alb. Gândește-te că toate magazinele lor arata așa, costurile rebrandingului sunt foarte mari dacă aplicăm schimbările și la magazin nu doar la siglă.

Rebrandingul e frumos dar și scump


Ce ar fi însemnat schimbarea culorilor a tuturor magazinelor din țară, cred că foarte mult pentru buget. Și totuși nu prea seamănă cu frați din Austria nu ?

Rebrandingul e frumos dar când ești foarte mare nu îți permiți să faci modificări drastice că te costă mult toată manevra. Până una alta ce zici de îmbunătățirile de mai jos? Mie îmi place foarte mult evoluția celor de la Burger King, ție?food-v-old

Sursa foto:pinterest
Share sau like?

Tânăr visător pasionat de advertisingtehnologie și design. Dacă vrei să afli mai multe despre mine găsești aici. Sunt sociabil așa că hai să dăm share-uri la pisici pe:

Părerea ta contează.

Am nevoie și de părerea ta, scrie aici ce îți trece prin cap.
Scrie numele tău aici.