Dragilor, ați fost într-un declin total, organizarea concursului prin care 5 jurați ignoră considerabil restul lucrărilor făcând astfel ca acest concurs să fie doar de fațadă într-un final aleg un logo care este copiat aproape în întregime(al nostru evident este mai prost) denotă că suntem puțin… reduși.

photo via>

Cum spunea și Adrian ați folosit acest logo cu o lună înainte de finalizarea concursului la Raliul Aradului. Se vede clar că nu a fost „pe bune” acest concurs. Deci, acei 10.000 de lei au fost „cu dedicație”. Suntem o țară unde se plătește bine pentru ceva copiat, aici ne dăm seama că a fost cea mai scumpă identitate vizuală furată de la străini din istorie(sau stai, a mai fost una… mult mai scumpă).

Vreau să cred că nu acest logo o să reprezinte Aradul în 2021. În concluzie îmi dau seama că Sorin nu știe ce înseamnă cu adevărat un LOGO. Îi explic eu: Logoul trebuie să evidențieze semnificația numelui sau activitatea companiei și să redea renumele acesteia. Acest lucru poate fi realizat printr-un simbol grafic și/sau al unui scris selectat. Pentru aceasta trebuie să fie aplicată formulă „KISS” (Keep It Short (and) Simple), ceea ce înseamnă — ce este simplu se memorează ușor(via>). #sticumzic?

Din cele 55 de propuneri doar câteva au fost făcute publice, preferatul meu care pur și simplu descrie Aradul prin arhitectura lui este acesta, creat de Petra. În fața ei, jos pălăria!

Până una alta ne bucurăm de un logo care arată frumos dar care nu ne REPREZINTĂ, cum spunea și Gabriel pe blogul lui de unde am „furat” și poza de mai jos.

#cutrafaletu’

Părerea ta contează. Comentează!

Please enter your comment!
Please enter your name here